- 0,00 SEK
Vad betyder de olika statusarna på min order?
-
- Mottagen - Vi har mottagit din order och den kontrolleras nu av oss. Vi skickar inom kort en orderbekräftelse till din e-postadress.
- Plockning - Din order plockas och packas.
- Behandlad - Din order är nu plockad och packad, och transporten till dig är bokad.
- Redo att hämtas - Din order är nu plockad och packad, och redo att hämtas av dig (gäller endast om du valt fraktsättet "hämtas i butiken".
- Delvis levererad - Delar av din order är nu levererad. Transportbolaget har hämtat din order och den är på väg till dig. Leveransdatum på det återstående på din order framgår på den orderbekräftelse du fått till din e-postadress.
- Levererad - Hela din order är nu levererad. Transportbolaget har hämtat din order och den är på väg till dig.
- Restnoterad - Varan fanns ej i lager vid ordertillfället, och din order får status "Restnoterad". Varan levereras när den kommit in i lager igen. Leveransdatum på restnoterad produkt produkt framgår på den orderbekräftelse du fått till din e-postadress.
- Annullerad - Din order har stoppats och kommer ej att levereras.
- Väntar på betalning - Vi väntar på din betalning. Din order skickas när vi mottagit din betalning.
- Kurs bokad - Din beställda kurs är nu bokad och du har fått en bekräftelse med all information till din e-postadress.
- Order slutförd - Slutlig status på din order.
- Kurs genomförd - Slutlig ststus när kurs är slutförd.
- Uppdrag bokat - Det beställda uppdraget är bokat och du har fått en bekräftelse till din e-postadress.
Hur spårar jag min sändning?
-
Logga in på "Mitt konto", under orderhistorik finner du din order, klicka på din order, när din order är skickad och fått status "Levererad", finner du en länk för spårning av din sändning. Observera att det kan dröja flera timmar innan transportören uppdaterar sändningsinformationen efter att din order skickats från vårt lager.
Hur vet jag när min order är skickad?
-
När din order är skickad kommer du att få ett meddelande till din e-postadress.
Hur vet jag när jag kan hämta min order?
-
När din order är redo att hämtas hos oss får du ett meddelande om det till din e-postadress.
Varför har mitt konto försvunnit?
-
Om du inte genomfört något köp eller inte varit inloggad på ditt konto de senaste 36 månaderna raderas ditt konto automatiskt. All information om dig som kund och dina ordrar förvinner då helt.
Jag har glömt mitt lösenord, hur gör jag?
-
Ingen fara, klicka här och fyll i din e-postadress.
Hur vet jag att min kurs är inbokad?
-
När din kursbokning är inlagd i vårt bokningssystem kommer du att få en orderbekräftelse till din e-postadress. Du kan även se din status när du är inloggad. Status "Kurs bokad" betyder att kursen är inbokad och kommer att genomföras som planerat.
Vilken tid börjar min kurs?
-
Alla kurser börjar normalt kl 08:30 om ej annat överenskommits.
Ingår lunch och fika på kursen?
-
På alla heldagskurser ingår både lunch på restaurang samt fika, på halvdagskurser ingår fika.
Får jag ett certifikat efter genomförd kurs?
-
Alla som genomfört en kurs med godkänt resultat får ett certifikat med sitt foto, namn, personnummer, giltighetstid samt kurstyp tryckt på ett plastkort.
Kan ni lägga in min kurs på mitt ID06 kort?
-
Efter uppvisande av godkänd legitimation, kan vi mot en kostnad registrera ett flertal av våra kurser på ditt ID06 kort.
Kan ni lägga in tidigare genomförda kurser på mitt ID06 kort?
-
Efter uppvisande av godkänd legitimation kan vi mot en kostnad efter-registrera ett flertal av våra kurser på ditt ID06 kort.
Hur länge gäller mitt certifikat?
-
Giltighetstid framgår på ditt certifikat.
Jag har tappat mitt certifikat, hur gör jag?
-
Ingen fara, vi har alla certifikat sparade i vår databas, och mot en avgift kan vi trycka ett nytt.
Hur avbokar jag en kurs?
-
Enklast är att du skickar e-post till order@hewallsafety.se så annullerar vi helt enkelt din bokning. Vill du boka ny kurs, gör du det här på webben. Du kan givetvis även ringa oss på 08-500 277 00. Avgift kan tillkomma vid avbokning, se köpvillkor.